پاندورا

درباره بلاگ
آخرین مطالب
پیوندها

۴ مطلب در فوریه ۲۰۱۷ ثبت شده است

17 February 17 ، 12:32

Maleficent

یه روزایی بود مطمئن بودم دلیل اتفاقایی که برام میفته دعای خیر توئه؛اما فکر کنم چند وقتیه دیگه برام دعا نمیکنی.برا همینه برگشتم به ذات ناپاک خودم.حتی بدتر از قبل شدم،خیلی خیلی بدتر.شدم آدمی که خودش از هم خودش و کاراش بیزاره. کاش هیچوقت نفهمی بعد از تو چجور آدمی شدم. پلید،پلید،پلید.پلید بهترین واژه ایه که منِ فعلی رو توصیف میکنه.

14 February 17 ، 21:15

Seclusion

"در تنهایی انسان خویش را میخورد و در جمع،بسیاری او را."



گوشه‌نشینی، یکی از آزمایش‌های بزرگ انسانی برای داشتن قدرت خویشتن‌داری است. توان غلبه بر دلتنگی و خستگی، نشانه قدرت روحی بسیار بالایی است. احساس می‌کنم اگر گوشه‌گیری را از دست بدهم، خودم را از دست می‌دهم. من علاقه‌مند به ماندن در این عزلت هستم.

#محمود_درویش

10 February 17 ، 22:51

Futile

دارم خل میشم کم کم.نمیدونم باید چیکار کنم،نمیدونم.
نمیتونم برای کسی کاری بکنم.نمیتونم حال کسیو خوب کنم.بودنم فرقی با نبودنم نداره.بیهوده ام.بیهوده.
05 February 17 ، 23:41

FuckingOxygen

سخته مدام صدای گریه های عزیزتو بشنوی ولی تنها کاری که بتونی بکنی گریه کردن باشه.سخته جلوی چشمات زجر بکشه و تنها کاری که بکنی پا به پاش زجر کشیدن باشه.سخته ذره ذره تحلیل رفتنشو به چشم ببینی.اونقدر سخت که وقتی به خودت بیای،می بینی به همون اندازه تو ام تحلیل رفتی.داغون که بودی،حالا داغون تر شدی.


وقتی که می بینم برای نفس گرفتن،برای یه ذره اکسیژن ناقابل چطور تقلا میکنی،فقط دلم میخواد نفس نکشم.دلم میخواد به جای من تو بتونی نفس بکشی. خجالت میکشم از این اکسیژن های لعنتی که هدر میدم.به خدا خجالت میکشم.